header1.jpgheader2.jpgheader3.jpgheader4.jpgheader5.jpgheader6.jpg

logo

Zdrowie

Grupa krwi 0

Ocena użytkowników:  / 310
SłabyŚwietny 

GRUPA KRWI 0

GRUPA KRWI A CHARAKTER

mt_ignore:Niektórzy badacze mają niezbite dowody, że istnieje ścisły związek między grupę krwi a charakterem oraz predyspozycjami zdrowotnymi. Grupa krwi zdradza, jakie choroby nam zagrażają. "Mam to we krwi" - obecnie wydaje się, że to coś więcej niż tylko normalne powiedzenie. Krew, ten tajemniczy płyn, krążący w tysiącach kilometrów tętnic, żył oraz włośniczek - uznali uczeni japońscy - ma ścisły związek z historią rozwoju ludzkości.


Zgodnie z ich twierdzeniem, krew grupy 0 prawdopodobnie płynęła w żyłach człowieka pierwotnego, zwanego przez naukowców myśliwym, żyjącego w czasach 100.000 do 30.000 lat przed Chrystusem (T/zw. Ludzie z Cro-Magnon). Człowiek ten odżywiał się głównie mięsem (dawało mu to najwięcej paliwa energetycznego) i - jak twierdzą naukowcy - do dzisiaj ludzie z grupą krwi 0 przyswajają mięso najlepiej. Okazało się, że ludzie z grupą krwi 0 posiadają silną wolę i dużo energii, łatwość nawiązywania kontaktów i nieprawdopodobną siłę przebicia. Mają zatem wszelkie predyspozycje do osiągnięcia sukcesu zawodowego. Ludzie ci, w typie myśliwych, są zdrowi zarówno pod względem fizycznym, jak i psychicznym (praktycznie do 50-tki). Co im zagraża? Ze względu na cechy charakteru są bardziej narażeni na wrzody żołądka i jelit. Jednak człowiek z grupą krwi 0 ma największe szansę na dożycie sędziwego wieku, powyżej 75 lat. Myśliwi uchodzą za wysportowanych. Wpływ na rozwój tej grupy mają intensywne ćwiczenia fizyczne no i dostarczanie sporej ilości białka zwierzęcego, dzięki ich systemowi ta wysoko proteinowa dieta działa dlatego że mają przyśpieszony metabolizm. W dzisiejszych czasach gdzie wysiłek fizyczny nie jest już koniecznością powinniśmy ograniczyć ilość spożywania mięsa bo posiada ono tłuszcze nienasycone co powiększa ryzyko nowotworów i chorób krążenia. Dlatego zalecane jest jedzenie mięsa chudego oraz ryb czy drobiu najlepiej z hodowli ekologicznej bez chemikalii lub dziczyzny – grupa 0 najtrudniej jako najstarsza sobie radzi z mięsem traktowanym środkami chemicznymi – kumuluje w wątrobie.

Ludzie ci o charakterze, choć trudnym, są za to konsekwentnie dążący do celu, odważni, ale także autorytatywni, pewni siebie, czasem wręcz bezwzględni i przyzwyczajeni do podejmowania nagłych decyzji. Grupa 0 to dobra krew dla bankiera. Zgodnie z teorią typologii krwi, osoby mające grupę krwi 0 są chodzącymi komputerami, potrafiącymi wręcz przewidywać przyszłość z dostatecznie dużym wyprzedzeniem, co umożliwia im podejmowanie właściwych decyzji w sprawach finansowych.

Grupa krwi 0 - cechuje zwycięzcę, który ma silny układ odpornościowy, stres rozładowuje ruchem. Osoba taka jest podatna na bakterie Helicobacter, wywołujące wrzody żołądka i dwunastnicy.

0 - to MYŚLIWY - grupa krwi 0 wykształciła się najwcześniej, jakieś 50 tys. lat temu. Posiadał ją nasz przodek Neandertalczyk, łowca i myśliwy. Uganiał się po bezkresnych, słabo zarośniętych przestrzeniach za stadami dzikich zwierząt. Ich mięso było jego głównym pożywieniem.

Grupa 0

Jest to najstarsza grupa krwi. Osoby posiadające tę grupę krwi lekarze nazwali myśliwymi, ponieważ powinni oni spożywać duże ilości mięsa. Ludzie ci mają dość odporny układ pokarmowy, ale niezbyt tolerują zmiany w diecie. Posiadacze tej grupy krwi powinni jeść wołowinę, baraninę, cielęcinę, ryby (takie jak dorsz, halibut, jesiotr, morszczuk, makrela). Zalecane jest także spożywanie czerwonej cebuli, papryki, kalarepy, dyni, brokułów, pietruszki, porów, szpinaku. Poleca się jedzenie wszelkiego rodzaju śliwek. Natomiast ludzie posiadający grupę krwi 0 powinni unikać spożywania pszennych produktów zbożowych, nabiału, oleju z kukurydzy i orzeszków ziemnych, kapusty białej i czerwonej, kukurydzy, kalafiorów, oliwek i pieczarek

STYL ŻYCIA A GRUPA KRWI

Grupa krwi 0

Typ aktywny. Ma dobry układ odpornościowy i trawienny. Osoby z tą grupą krwi powinny jeść jak najwięcej chudego mięsa, ryżu (każdy gatunek), szpinaku i brokułów, które chronią przed różnego rodzaju nowotworami. Ludzie z grupą 0 powinni intensywnie trenować. Warto, aby zajęli się grą w tenisa, zaczęli chodzić na aerobik, nauczyli się jeździć na nartach i spróbowali gry w squasha.

DIETA DLA TWOJEJ GRUPY KRWI

"Pozwól zbadać mi Twoją krew, a ja powiem Ci, jak poprawić stan zdrowia i stracić zbędne kilogramy" - pod takim hasłem amerykańscy uczeni ogłosili wyniki badań nad zależnością między grupą krwi a stylem odżywiania. Okazało się, że osobom z poszczególnymi grupami krwi sprzyjają różne zalecenia dietetyczne, co oznacza, że te same pokarmy jednym szkodzą, a dla innych są niezastąpionym pokarmem. Komórki krwi zawiera ją różne, specyficzne związki cukrowo-białkowe. Lekarz określa grupę krwi 0,A, B tub AB właśnie na ich podstawie. Związki te są podstawą systemu odpornościowego, a dokładniej - biorą udział w rozpoznawaniu substancji wrogich organizmowi i wysyłają przeciwko nim przeciwciała.

Okazało się, że niektóre związki chemiczne zawarte w warzywach, owocach, mięsie, przyprawach czy napojach uznawane są przez system odpornościowy człowieka za szkodliwe. Organizm zużywa mnóstwo energii, by je zniszczyć. Jeśli więc zjadasz dużo takich substancji, efektem ubocznym ich eliminacji z ustroju może być podrażnienie śluzówki żołądka, zwolniona przemiana materii, złe samopoczucie i inne niekorzystne efekty.

Jaka jest na to rada? - Odpowiednie odżywianie. A więc skoro jest tak, że mamy różne grupy krwi, nasze diety także powinny się różnić. Naucz się brać to,co sprzyja twojemu zdrowiu.Układając jadłospis z odpowiednich

warzyw, owoców, ryb, mięsa kasz i ziół, już po kilku tygodniach możesz poczuć się znacznie lepiej. Jednym z przyjemnych skutków ubocznych zastosowania nowej diety będzie przyspieszenie przemiany materii, a więc utrata wagi i to bez przesadnych wyrzeczeń. Wzmocnisz też swój system odpornościowy, który lepiej będzie Cię bronił przed wirusami i bakteriami.

Drapieżny myśliwy

Człowiek z grupą krwi 0

Jeśli twoją grupą krwi jest 0, to znaczy,że masz zakodowaną w genach

zdolność do efektywnego wykorzystania białka zwierzęcego z pożywienia. Twój układ pokarmowy produkuje dużo kwasów żołądkowych,

a organizm nastawiony jest na szybką przemianę materii.

Dietetycy coraz częściej zalecają ograniczenie spożywania mięsa ze względu na to, że zawiera ono szkodliwe dla naczyń krwionośnych ,nasycone kwasy tłuszczowe.

Twój organizm jednak nie może się obyć bez białka zwierzęcego. Chude mięso, drób i ryba zagwarantują ci zdrowie.

W przeciwieństwie do ludzi z innymi grupami krwi źle trawisz produkty zbożowe, a szczególnie pszenicę i kukurydzę.Ponadto wszelkie produkty mleczne.

Poza tym wielokrotnie się zdarza, że samo wyeliminowanie z diety chleba pszenicznego i płatków kukurydzianych gwarantuje osobom z grupą krwi 0 znaczną i trwałą utratę wagi, poprawę krzepliwości krwi, a czasem także wyjście z depresji. Ci co mają problemy z nadwagą powinni pamiętać że temu sprzyja gluten zawarty w zbożach a głównie w pszenicy, Lektyny glutenowe powinny utrzymywać nasze ciało w stanie beztłuszczowym i wysokoenergetycznym przy grupie 0 hamują metabolizm insulinowy ,utrudniając zamianę kalorii na tak potrzebną energię.Dlatego należy bardzo ograniczyć chleb,zboża i rośliny strączkowe co nam powinno wyjść na zdrowie.

Masz skłonność do niedoczynności tarczycy, dlatego twoja dieta powinna być bogata w jod.Wprowadź do jadłospisu owoce morza. Jako przedstawi-ciel najstarszej grupy krwi masz zakodowany w genach odpowiedni styl życia.

Zachowanie dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego (a także szybkie schudnięcie), mogą zapewnić ci forsowne ćwiczenia fizyczne, np. na siłowni, również bieganie i porządne treningi aerobiku. Intensywny sport dla ludzi z twoją grupą krwi jest najskuteczniejszym sposobem na rozładowanie stresu.

Grupa krwi 0 determinuje cechy charakteru. Postaw na swój wrodzony optymizm, umiejętność koncentracji i zdolności przywódcze. Z natury jesteś rzutki, bystry, pełna energii. Pamiętaj o tym, wybierając dla siebie zajęcie, miejsce pracy, a nawet planując wakacje.

 

DIETA DLA LUDZI Z GRUPĄ KRWI “0”

Mięso

Idealna jest dla ciebie wołowina, cielęcina, baranina i dziczyzna. Możesz też jeść drób, natomiast wieprzowina nie pasuje do twojego jadłospisu. Pamiętaj, że dzienna racja mięsa nie może przekraczać 120 g. Aby zapobiec podrażnieniu śluzówki żołądka zbyt dużą ilością białka zwierzęcego, jedz też dużo warzyw.

Ryby i owoce morza

Najlepszy jest szczupak, śledź, dorsz, halibut, jesiotr, łosoś, makrela, sieja, sardynki, okoń, pstrąg i solą. W jadłospisie mogą się znaleźć: flądra, węgorz, karp, a także kraby, krewetki, małże, ostrygi i ślimaki. Unikaj kawioru, wędzonego łososia i śledzia marynowanego.

Warzywa i owoce

Najlepsze są zielone warzywa liściaste oraz cebula, czerwona papryka, kalarepa, brokuły i karczochy. Ogranicz spożywanie bakłażanów, kapusty, kukurydzy,ziemniaków, soczewicy i brukselki. Jedz wszystko, co czerwone, niebieskie i fioletowe, np. śliwki, figi, winogrona, czereśnie, daktyle, jabłka, maliny, porzeczki, rodzynki, wiśnie i żurawiny. Unikaj mandarynek, orzechów kokosowych, pomarańczy, truskawek i rabarbaru

Jaja i nabiał

Powinny stanowić niewielką część jadłospisu. Możesz sięgnąć po trochę koziego sera, masła, mozzarelli, także sera i mleka sojowego. Pozostałe produkty nabiałowe działają na twoją niekorzyść.

Ziarno, pestki, orzechy

Pestki dyni i orzechy włoskie w diecie poprawią twój stan zdrowia.Wskazane

są również migdały, pestki słonecznika, gryka, jęczmień, ryż i żyto. Twój system odpornościowy będzie zwalczał mak, orzechy brazylijskie, orzeszki nerkowca, orzeszki ziemne, pszenicę, owies i kukurydzę.

Przyprawy

W twoim zestawie z przyprawami powinny znaleźć się: curry i pietruszka, anyżek,bazylia, miód, musztarda, papryka, chrzan, cukier, cząber, czosnek, estragon,goździki, kminek, liść laurowy, koper, majeranek i majonez. Nie używaj: wanilii, gałki muszkatołowej, octu winnego i cynamonu.

Herbatki ziołowe

Napary z lipy, mięty pieprzowej, imbiru, chmielu i owocu dzikiej róży regenerują twoje tkanki. Możesz pić napary z głogu, waleriany, żeń szenia,tymianku, szałwii , rumianku i bzu. Pozostałe zioła nie będą dobre.

Zebrał Mitch


Komentarze  

 
+2 #125 Inna 2013-06-12 22:47
To jest wszystko guzik prawda.Mam gr O, kiedys jadalam wszystko i zaczelam chorowac.Stwier dzulam ze cos jest nie tak. Odrzucilam miecho, przeszlam na wega , zaczelam sie lepiej czuc, moje wyniki poprawily sie o 200%, lekarka nawet sie mnie pytala czy biore jakies leki na obnizenie cholesterolu.Te raz pomyslalam ze skoro jeszcze organizm szwankuje to czas przejsc na surowizne. Po malu wprowadzam soki warzywne i owocowe,wszelki ej masci zielsko i owoce, az w koncu wyeliminuje calkowicie gotowane zarlo.I zobacze jak bede sie czuc.
Cytować
 
 
+4 #124 kadarka 2013-04-16 11:24
Mam grupę krwi 0Rh+ i nigdy nie lubiłam mięsa, a od minimum 10 lat jadam jedynie bardzo sporadycznie drób (kurczak) i ryby. Innych mięs nie tykam, bo zwyczajnie mnie brzydzą. Nie jest to dla mnie żadnym postanowieniem czy wyrzeczeniem, po prostu obrzydza mnie widok i zapach mięs wszelkiego rodzaju. Nie wyobrażam sobie, abym miała wprowadzić mięso do mojej diety. Nawet tego kurczaka nie wyobrażam sobie spożywać w większych ilościach, regularnie (jem go tylko w postaci dodatku, np do sałatek). Uwielbiam produkty zbożowe i nabiał, owoce. W zasadzie na zbożach i nabiale opiera się moja codzienna dieta. No i cóż - nie ukrywam, że nie czuję się rewelacyjnie. Mam problem z ciągłymi wzdęciami, zaparciami, uczuciem ciężkości. Sport to święto dla mnie, nie mam tego "we krwi". Wszystko jest u mnie na odwrót z tym co opisane. Za to widzę się idealnie jeśli chodzi o cechy posiadacza grupy A. Może podmienili moją próbkę krwi do badań?:/
Cytować
 
 
0 #123 Julia 2013-02-27 22:14
A ty hodujesz kołtuna?
Słuchasz Kaszpirowskiego i robisz "Touch the screen" po magicznym adin, dwa, tri?
Zacytuj statystyki (napisałeś, że spora część społeczeństwa wykonuje wymienione przeze mnie czynności).Wócz as pociągniemy dyskusję dalej. Terass (jak to napisałeś, nie wiedzieć dlaczego nie TERAZ) nie

Cytuję piotrek:
Tak sobie czytam te komentarze i nasuwają mi się pytania: W horoskopy też wierzycie? Pijecie wodę namagnetyzowaną przez Zbyszka Nowaka? Hodujecie sobie kołtuna?
Pierwszy z brzegu (z góry przepraszam, jeśli kogoś uraziłem):
"Kocham sport, szczególnie bieganie na długie dystanse i pływanie, lubię rywalizować, uczyć się, ciągle do przodu" - dokładnie tak samo jak spora część społeczeństwa w wieku 18-30 lat, grupa krwi nie ma tu żadnego znaczenia, chodzi bardziej o świadomość zdrowotną, wychowanie, styl życia, nawet zarobki czy moda mają na to większy wpływ.
"kocham wołowinę" - ja mam 0+ i wołowina jest zdecydowanie moim najmniej ulubionym gatunkiem mięsa, także cytując klasyka: "I co terass?"
Teoria D'Adamo nie została naukowo potwierdzona i nie zanosi się, żeby wkrótce została uznana. Jestem jak najbardziej za zdrowym odżywianiem, ale ślepe stosowanie się do tych wytycznych i "płakanie, bo w moim przypadku się nie sprawdza" jest niepokojące i jednocześnie przykre.
Cytować
 
 
0 #122 piotrek 2013-02-22 00:33
Tak sobie czytam te komentarze i nasuwają mi się pytania: W horoskopy też wierzycie? Pijecie wodę namagnetyzowaną przez Zbyszka Nowaka? Hodujecie sobie kołtuna?
Pierwszy z brzegu (z góry przepraszam, jeśli kogoś uraziłem):
"Kocham sport, szczególnie bieganie na długie dystanse i pływanie, lubię rywalizować, uczyć się, ciągle do przodu" - dokładnie tak samo jak spora część społeczeństwa w wieku 18-30 lat, grupa krwi nie ma tu żadnego znaczenia, chodzi bardziej o świadomość zdrowotną, wychowanie, styl życia, nawet zarobki czy moda mają na to większy wpływ.
"kocham wołowinę" - ja mam 0+ i wołowina jest zdecydowanie moim najmniej ulubionym gatunkiem mięsa, także cytując klasyka: "I co terass?"
Teoria D'Adamo nie została naukowo potwierdzona i nie zanosi się, żeby wkrótce została uznana. Jestem jak najbardziej za zdrowym odżywianiem, ale ślepe stosowanie się do tych wytycznych i "płakanie, bo w moim przypadku się nie sprawdza" jest niepokojące i jednocześnie przykre.
Cytować
 
 
0 #121 Monika 2013-01-20 17:40
Mam pierwotną grupę krwi, czyli 0.
Opis pasuje do mnie w 100%.
Kocham sport, szczególnie bieganie na długie dystanse i pływanie, lubię rywalizować, uczyć się, ciągle do przodu, kocham wołowinę, gardzę przetworzonym jedzeniem, po prostu inwestuję w jedzenie, sport :DBrawo za artykuł!!!!!!!! !
Cytować
 
 
0 #120 travis 2013-01-06 12:27
Cytuję kamimi:
Jakie pierrrrdoły!!! Jak o mnie chodzi (mam grupe krwi 0) sprawdza sie jedynie to, że mam dobry metabolizm. Statystycznie, jak wymienie 20 cech, jakie ktoś ma, to ta osoba tez bedzie miała przynajmniej jedną, wiec sory, ale ta teoria nie ma żadnego pokrycia w faktach. Przynajmniej jak o mnie chodzi



a ja mam zły metabolizm i dużą nadwagę i O rh + , być może , dlatego, że jem ,,gówniane żarcie, nie dla mojej grupy krwi ?
Cytować
 
 
-2 #119 travis 2013-01-06 12:24
Cytuję katarzyna:
witam moi rodzice maja grupe 0rh+ a ja mam Brh+ (taka ja moja babcia)czy to możliwe ???

chyba sąsiad tam swoje co nieco nos wsadzał w nie swoje sprawy ;)
Cytować
 
 
+1 #118 Jerzy 2012-10-16 08:26
Cytuję aga:
Cytuję kamimi:
A w ogóle lubię właśnie czasem poczytać artykuliki tego typu: "Niektórzy badacze mają niezbite dowody" :lol:Tak? A którzy konkretnie badacze? I jakie są te "niezbite" dowody? Cóż, dla mnie tego typu informacje nie są wiarygodne. Nie twierdzę, że muszą być one nieprawdziwe, ale twierdzę, że o ich prawdziwości niczego nie wiadomo i dlatego właśnie nie można im ufać. Tak samo ja moge napisać na tej zasadzie artykuł, że np. moja ciocia ma niezbite dowody na istnienie UFO :DPo prostu wypadałoby, jak sie coś pisze, podać jakieś źródła naukowe, jakąś literaturę, skąd sie dane informacje pozyskało, a nie traktować czytelników jak idiotów, co zaraz się złapią na kolejne info o "pewnych naukowcach" i ich tajemniczych badaniach, których i tak zwykły śmiertelnik nie zrozumie(?) więc po co sie wysilać. No przykro mi, ale takie jest moje zdanie na ten temat.

Kazdy, kto interesuje sie dieta zgodna z grupa krwi robi to na podstawie ksiazek Dr Petera J. A'Adamo, ktory wraz z ojcem przez kilkadziesiat lat praktyki badali wplyw pozywienia na krew.

Zgadzam się z opinią agi jeżeli coś piszemy to potwierdzajmy to niezbitymi dowodami ,a nie bazujmy -ktoś tam coś napisał inny coś dodał i powstała niepodważalna prawda.A tak na marginesie mam grupę 0rh+ oprócz pochodnych mleka krowiego ,jem wszystko i mam się dobrze.Mój ojciec ma skończone 96 lat ma grupę 0rh+ i nigdy nie wiedział o diecie związanej z grupą krwi, je wszystko jest sprawny na umyśle i fizycznie.Jego dewiza wszystkiego po trochu. :sigh:
Cytować
 
 
+2 #117 AgnieszkaIga 2012-10-10 22:39
Mam grupę krwi 0 Rh+. Opis charakteru ludzi z tą grupą wcale do mnie nie pasuje. Mam pasywny charakter, jestem bierna, depresyjna, trudno podjąć mi decyzję, pesymistka, do sportu się zmuszam. No i nie znoszę ryżu, chudych mięs, a tu piszą, że to przede wszystkim. Ech... :sigh:
Cytować
 
 
0 #116 Agnieszka 2012-10-10 22:35
Mam grupę krwi 0 Rh+. Opis charakteru ludzi z tą grupą wcale do mnie nie pasuje. Mam pasywny charakter, jestem bierna, depresyjna, trudno podjąć mi decyzję, pesymistka, do sportu się zmuszam. No i nie znoszę ryżu, chudych mięs, a tu piszą, że to przede wszystkim. Ech... :sigh:
Cytować
 
 
+2 #115 Danuta 2012-09-20 15:13
Cytuję Guest:
Mam gr 0Rh+ i faktycznie jak odstawie mięso (za którym szczególnie nie przepadam) czuję się gorzej.. za to uwielbiam nabiał i produkty zbożowe ale spróbuje ograniczyć to co niezalecane i zobaczę jakie będą efekty.. mam problemy z cerą i jak na ilości pożywienia jakie spożywam to moja waga jest na prawdę za wysoka.. coś w tym jest.. będę próbować.. :

Tak to jest z ludzmi którzy mała jedza a tyją lub nie mogą zgubić wagi. Ja jestem 0Rh- ogólnie duzo rzeczy się zgadza z opisem , ale chodze do dietetyka mam zbilansowaną diete w węglowodany(jem 2 kromki chleba orkiszowego rano) warzywa, owoce nabiał i białe mięso. Wszystko jest potrzebne naszemu organizmowi do życia i prawidłowego funkcjonowania. Ważne , zeby jeść 5 posiłków dziennie. Zmiana nawyków zywienowych a nie katowanie się i odchudzanie. :) polecam dietetyka,który dobierze optymalną diete dla Ciebie.
Cytować
 
 
-1 #114 katarzyna 2012-08-12 11:35
witam moi rodzice maja grupe 0rh+ a ja mam Brh+ (taka ja moja babcia)czy to możliwe ???
Cytować
 
 
+2 #113 LelumPolelum 2012-08-08 21:07
Cytuję seba:
Cytuję Piotr:
:DWitam. Z ostatnich komentarzy jakie czytam to jest straszne, że niektórzy nie jedzą ryb. Ryby zawierają ( tłuszcze Omega-3 )pozytywnie działające na rozwój mózgu. Niektórzy z Was mają racje co do Diet, ale drakońskie odrzucanie wędlin to już każdego z osobna sprawa. Ja na przykład nie jadam potraw zawierających duże ilości tłuszczów, ponieważ zalecany jest mi zdrowy tryb życia. :D:lol:;-):D

Ale wiesz, ze musialbys te rybe zjesc na surowo? :DPrawie cale kwasy omega 3 utleniaja sie w momencie obrobki termicznej (nie wspominam nawet o smazeniu). Zgodze sie, ze omega 3 sa niezbedne, ale czy ryba jest potrzebna do zycia to bym sie klocil. Na pewno ma jakies dobre skladniki, lecz mozna bez niej zyc. Lepszy dla zerowki jest chocby olej lniany ktora ma WIECEJ omega niz jakas tam ryka chocby i surowa. A przeciez siemie lniane jest BARDZO wskazane dla zerówki. Pozdrawiam bezmięsnie, Seba

No i dlatego najlepszy jest matis w oleju ;-)
Cytować
 
 
+1 #112 aga 2012-07-17 09:04
Cytuję kamimi:
A w ogóle lubię właśnie czasem poczytać artykuliki tego typu: "Niektórzy badacze mają niezbite dowody" :lol:Tak? A którzy konkretnie badacze? I jakie są te "niezbite" dowody? Cóż, dla mnie tego typu informacje nie są wiarygodne. Nie twierdzę, że muszą być one nieprawdziwe, ale twierdzę, że o ich prawdziwości niczego nie wiadomo i dlatego właśnie nie można im ufać. Tak samo ja moge napisać na tej zasadzie artykuł, że np. moja ciocia ma niezbite dowody na istnienie UFO :DPo prostu wypadałoby, jak sie coś pisze, podać jakieś źródła naukowe, jakąś literaturę, skąd sie dane informacje pozyskało, a nie traktować czytelników jak idiotów, co zaraz się złapią na kolejne info o "pewnych naukowcach" i ich tajemniczych badaniach, których i tak zwykły śmiertelnik nie zrozumie(?) więc po co sie wysilać. No przykro mi, ale takie jest moje zdanie na ten temat.

Kazdy, kto interesuje sie dieta zgodna z grupa krwi robi to na podstawie ksiazek Dr Petera J. A'Adamo, ktory wraz z ojcem przez kilkadziesiat lat praktyki badali wplyw pozywienia na krew.
Cytować
 
 
+1 #111 seba 2012-04-26 23:23
Cytuję Piotr:
:DWitam. Z ostatnich komentarzy jakie czytam to jest straszne, że niektórzy nie jedzą ryb. Ryby zawierają ( tłuszcze Omega-3 )pozytywnie działające na rozwój mózgu. Niektórzy z Was mają racje co do Diet, ale drakońskie odrzucanie wędlin to już każdego z osobna sprawa. Ja na przykład nie jadam potraw zawierających duże ilości tłuszczów, ponieważ zalecany jest mi zdrowy tryb życia. :D:lol:;-):D

Ale wiesz, ze musialbys te rybe zjesc na surowo? :DPrawie cale kwasy omega 3 utleniaja sie w momencie obrobki termicznej (nie wspominam nawet o smazeniu). Zgodze sie, ze omega 3 sa niezbedne, ale czy ryba jest potrzebna do zycia to bym sie klocil. Na pewno ma jakies dobre skladniki, lecz mozna bez niej zyc. Lepszy dla zerowki jest chocby olej lniany ktora ma WIECEJ omega niz jakas tam ryka chocby i surowa. A przeciez siemie lniane jest BARDZO wskazane dla zerówki. Pozdrawiam bezmięsnie, Seba
Cytować
 
 
+1 #110 Solhija 2012-03-23 11:46
Jako 0rh+ nie jem owoców wcale :-x, nie lubie od dziecka i nie toleruje, natychmiast mam niestrawność zgage itp komplikacje. Witaminy czerpie z sałatek warzywnych, do tego kotlet z indyka lub smażona rybka ew tuńczyk z puszki i jestem happy. Nabiału (z wyjątkiem kilku plastrów sera, żeby nie zabrakło wapnia) i pieczywa unikam, świetnie mi to robi, jako nastolatka jadałam i po godzinie od posiłku znowu byłam głodna, tak więc w moim przypadku taka dieta dla 0 jest idealna no i nie muszę dodawać, że opis charakteru pasuje do mnie jak ulał 8)
Cytować
 
 
+2 #109 Marzena 2012-02-10 17:10
Spora racja w tym jest:) Kocham surowe mięso i świetnie się po nim czuję, gorzej gdy zjem coś smażonego a po gotowanym masakra... Opadam z sił i jest mi słabo... przyswajam w naturalnej postaci ha ha ha;)I ogólny opis odpowiada... mam 0rh+... wysiłek fizyczny, silna wola, tylko ta rezygnacja z owoców mi nie pasi...
Cytować
 
 
+1 #108 Piotr 2012-01-23 08:34
:DJestem po badaniach krwi. Okazało się, że za dużo jadłem i mam podniesiony cholesterol i niedokrwistość w żyłach. Odstawiłem cholesterol ( Tłuszcz ) i mięso i mam nadzieję, że pomoże.
Cytować
 
 
+3 #107 Heniek1 2012-01-03 21:24
Witam! Ja mam grupę krwi 0 Rh- I żre prawie wszystko. Aha no i mam wrzody na żołądku, ale to nie zmienia faktu że i tak zeżrę wszystko:))))
Cytować
 
 
+1 #106 Łukasz 2011-12-07 10:05
W sumie mam grupę krwi 0 i cechami pasuje jak i z aktywnością, sport to dla mnie rzeczywiście forma rozładowania stresu, dlatego na siłowni 3 razy w tygodniu to podstawa. 90% można by śmiało stwierdzić się zgadza, przynajmniej z moją osobą. Każdy z nas wiadomo, jest inny.
Pozdrawiam ;)
Cytować
 
 
+1 #105 Michal 2011-11-17 19:56
Ja zaczalem stosowac i same pozytywy.
Niestety auto zapomnial wspomniec ze bez wapnia ktorego musicie dostarczyc codziennie organizmowi od 850 do 1500mg nie zajedziecie daleko wiec ser tylko kozi albo owczy musicie jesc! Bez wapnia wasz organizm bedzie wyplukiwal go sobie z waszych kosci i bedziecie miec osteoporoze!
:D:lol:8)
Cytować
 
 
+1 #104 kamimi 2011-08-18 00:47
A w ogóle lubię właśnie czasem poczytać artykuliki tego typu: "Niektórzy badacze mają niezbite dowody" :lol:Tak? A którzy konkretnie badacze? I jakie są te "niezbite" dowody? Cóż, dla mnie tego typu informacje nie są wiarygodne. Nie twierdzę, że muszą być one nieprawdziwe, ale twierdzę, że o ich prawdziwości niczego nie wiadomo i dlatego właśnie nie można im ufać. Tak samo ja moge napisać na tej zasadzie artykuł, że np. moja ciocia ma niezbite dowody na istnienie UFO :DPo prostu wypadałoby, jak sie coś pisze, podać jakieś źródła naukowe, jakąś literaturę, skąd sie dane informacje pozyskało, a nie traktować czytelników jak idiotów, co zaraz się złapią na kolejne info o "pewnych naukowcach" i ich tajemniczych badaniach, których i tak zwykły śmiertelnik nie zrozumie(?) więc po co sie wysilać. No przykro mi, ale takie jest moje zdanie na ten temat.
Cytować
 
 
-1 #103 kamimi 2011-08-18 00:20
Jakie pierrrrdoły!!! Jak o mnie chodzi (mam grupe krwi 0) sprawdza sie jedynie to, że mam dobry metabolizm. Statystycznie, jak wymienie 20 cech, jakie ktoś ma, to ta osoba tez bedzie miała przynajmniej jedną, wiec sory, ale ta teoria nie ma żadnego pokrycia w faktach. Przynajmniej jak o mnie chodzi
Cytować
 
 
+2 #102 Piotr 2011-03-21 19:50
:DWitam. Z ostatnich komentarzy jakie czytam to jest straszne, że niektórzy nie jedzą ryb. Ryby zawierają ( tłuszcze Omega-3 )pozytywnie działające na rozwój mózgu. Niektórzy z Was mają racje co do Diet, ale drakońskie odrzucanie wędlin to już każdego z osobna sprawa. Ja na przykład nie jadam potraw zawierających duże ilości tłuszczów, ponieważ zalecany jest mi zdrowy tryb życia. :D:lol:;-):D
Cytować
 
 
-9 #101 Agnieszka 2011-03-19 09:23
mam grupe 0 Rh + , od dziecka nie jem mięsa, drobiu, ryb i jajek. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym to przegryźć i połknąć, ble!! jem duzo warzyw,owocow, makaron, sery zolte, jogurty, pieczywo biale i ciemne, slodycze. Nic sobie nie ograniczam i nie uprawiam sportu niestety. Przy wzroście 169cm ważę 52kg zimą, latem 49kg. Mam 23lata jestem zadowolona ze swojego życia!!!
Cytować
 
 
+4 #100 Piotr 27 2011-02-01 08:39
:-)Witam mam grupę krwi 0Rh, ja mam urozmaiconą dietę, chodzę na spacery, razem z kolegami jeździmy rowerami, w okresie letnim pływam. Według mnie, każdy powinien wiedzieć o grupie krwi to ratuje życie
Cytować
 
 
+4 #99 Edyta 2011-01-23 04:07
Jestem typową zerówką, kilka lat temu mój organizm sam wybrał, co chce jeść, potem zorientowałam się, że odżywiam się zgodnie z grupą 0! Schudłam 10 kilo i tak mi już zostało, bardzo polecam i uważam, że powinno się wiedzieć jaką ma się grupę krwi oraz ciśnienie i według tego ustawiać dietę. Ja żyję zgodnie z grupą 0 i teraz mój organizm dobrze funkcjonuje.
Cytować
 
 
+5 #98 orh- 2010-12-04 17:26
ORh- przez parę lat unikałam mięsa,wędlin (jedynie ryby i drób).Teraz trochę wróciłam do wędlin, ale nie czuję smaku ich. Przetwory mleczne,pieczyw o pszenne to moja słabość. Mam niedoczynność i nie mogę za dużo się przemęczać bo bolą mnie nogi, brakuje mi sił od czasu gdy TSH przekroczyło 8. Biorę lek, ale serce mi telepie po tym. Nie mogę schudnąć niestety. Przez 3 tyg.nie jadłam pieczywa i nie schudłam nic,ale teraz za to o wiele mi mniej potrzeba go(pół kajzerki). Nie mam woreczka, więc muszę ograniczać artykuły ziarniste. Lubię owoce południowe. Mięso inne niż drobiowe i ryby nie wchodzą w skład menu. Niestety mam siedzącą prace i to ma zły wpływ na całość. Może nie jestem typem myśliwego ale łowię ciekawe informacje i obserwuje ludzi.Jestem zodiakalnym Rakiem :P
Cytować
 
 
+3 #97 Guest 2010-11-21 02:02
Zgadza się uwielbiam mięso, ale także sery. Miałem też zapalenie jelit, przez które schudłem 20 kg w ciągu dwóch miesięcy. Minęło od tego czasu jakieś cztery miesiące i przytyłem 10 kg. Od zawsze rozpiera mnie energia i gdyby nie ta choroba byłbym wielki, ale teraz znów zacząłem trenować i będę wielki, ale trochę później ;-)Dopiero mam 18 lat. Mam nadzieję, że nigdy to się powtórzy. Powodzenia myśliwi ;-)
Cytować
 
 
+2 #96 Gość 2010-11-10 16:18
ja rowniez mam grupe krwi zero i bez mięsa nie mogę wytrzymać i dozo do mnie pasuje
Cytować
 
 
+2 #95 zocha 2010-11-06 12:00
unikać przetworów mlecznych?!?!?! melko samo owszem nie smakuje mi ale SERY , JOGURTY ?????ja je jem codziennie , a pieczywko - na ciemne lub wieloziarniste się przeżuciłam .
Cytować
 
 
+2 #94 ken 2010-10-22 00:26
Mam grupę krwi 0 i przez długi czas wcale nie jadałem mięsa, jednak teraz po prostu muszę codziennie zjeść porcję czerwonego mięsa albo rybę. Coś jest w tych dietach, bo zauważyłem, że rzeczy których nie lubię jeść często są w grupie produktów których nie powinienem jeść. tak więc może organizm sam reguluje co jest dla niego dobre. Oczywiście są wyjątki ale to tak jak z nałogami, wiemy, że coś nam szkodzi a jednak to zażywamy.
A co do aktywności to jest różnie, ale zawsze mam nadmiar energii i nigdy nie musiałem intensywnie ćwiczyć, żeby mieć wysportowaną sylwetkę. Moja największa nadwaga to 2 kg, które zgubiłem w miesiąc bez żadnych ćwiczeń.
To co tu piszą jest niesamowite ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Cytować
 
 
0 #93 meetoo 2010-10-21 15:03
Ja również mam grupe krwi 0 Rh+ lecz nie przepadam za mięsem i jego unikam, nie jem wogóle ryb ani owoców morza, lubie warzywa, grzyby i wiele rzeczy których jak wyknika z listy powinienem nie jeść. Myśle że coś w tej diecie jest ale ja nie dałbym rady jeść tego co do teraz mnie obrzydzało... Moje życie aktywne jest zanikłe nie uprawiam sportów ani żadnych ćwiczeń, chodź często rozpiera mnie nadmiar energi:-)
Cytować
 
 
0 #92 propka 2010-10-10 00:22
Witam. Moja grupa krwi to 0Rh-.
Co do diety to chyba się pokuszę żeby spróbować, co mi szkodzi. Jeśli chodzi o ta autoagresję to fakt; ja mam niedoczynność tarczycy(co przekłada się na moją płodność)a na dokładkę cierpię na ZZSK bolesna choroba z którą muszę nauczyć się żyć, bo wyleczyć się jej nie da :sad:
Cytować
 
 
+2 #91 Guest 2010-09-21 06:33
Mam gr 0Rh+ i faktycznie jak odstawie mięso (za którym szczególnie nie przepadam) czuję się gorzej.. za to uwielbiam nabiał i produkty zbożowe ale spróbuje ograniczyć to co niezalecane i zobaczę jakie będą efekty.. mam problemy z cerą i jak na ilości pożywienia jakie spożywam to moja waga jest na prawdę za wysoka.. coś w tym jest.. będę próbować.. :
Cytować
 
 
+9 #90 izunia 2010-09-08 12:39
Ja mam grupę O .Od ośmiu lat jestem na diecie Dr.Kwaśniewskie go-tłusta dieta.Zlikwidow alam : bóle glowy ,wymioty,cukrzy cę,wysoki cholesterol,cho morojdy,zaparci a.Energia mnie rozpiera,nie biorę żadnych leków.To co pan napisał to sama prawda .Pozdrawiam.Izu nia
Cytować
 
 
-1 #89 shiruuia2804 2010-08-28 14:02
kooooocham mleko i ser żółty. mięso też kocham. płatki kukurydziane też chętnie spożywam. zbożowe produkty również. jogurty rzadko, ale z musli bardzo lubię. chleba unikam. pomarańcze, mandarynki i miętę spożywam. sojowych produktów prawie nigdy nie jadłam. ryż uwielbiam. nigdy nie miałam wrzodów, mój żołądek nigdy nie cierpi, nie zdarza mi się zatruć jedzeniem, wymiotować, czy cokolwiek niepożądanego. metabolizm mam raczej powolny, wagę mam w sam raz całe życie. nigdy poważnie nie schudłam, ani nie przytyłam. NIE MAM ENERGII. nie jestem aktywna, jestem leniwa i unikam sportu. nie mam na to siły i zapału. uwielbiam czekoladę, batoniki i słodycze ogólnie. Jak widać posiadam dużo przeciwstawnych cech, życie nie jest takie proste, krew pulsuje różnie ;]]
Cytować
 
 
0 #88 kocio 2010-08-14 09:24
ja mam grupe 0 . ;-)DD :evil: :evil:
Cytować
 
 
+5 #87 Altair 2010-08-04 15:55
Posiadam grupę krwi ORh+ i jestem wegetarianinem od urodzenia.
Właściwie w mojej diecie brakuje tylko ryb ,mięsa i jajek. Nie czuje się źle nawet jeśli spożywam to czego wg. tych informacji powinno się nie stosować. Czyli jednak organizm przyzwyczajony do zdrowszego trybu życia wg.Michała Tombaka, jest sobie w stanie poradzić z brakiem niektórych pokarmów.
No oczywiści musimy jeszcze wziąć pod uwagę genetykę, gdyż od niej tak naprawdę zależy znacznie więcej rzeczy niż możemy sobie pomyśleć.
Cytować
 
 
+8 #86 tyś 2010-07-13 11:06
Mam 17 lat i grupę krwi 0rh+
Od kilku miesięcy nie trenuję już ukochanej przeze mnie piłki ręcznej. Niestety, czas teraz na naukę. Ciężko mi się było przestawić, dosłownie mnie nosiło więc może coś w tym jest, że grupa krwi 0rh+ ma ten nadmiar energii. ;-)
W zamian za to trenuję w domu. Robię proste, acz męczące ćwiczenia, teraz jest o wiele lepiej.
Zastanawiam się czy faktycznie spożywanie nabiału jest tak nieodpowiednie. Wprost uwielbiam jogurty, prawie zawsze mam kilka w lodówce. Z kolei nie przepadam za mięsem, kurczaka w ogóle nie jem. Powinnam się zmusić do zmiany mojej "diety"? Czy to na prawdę takie ważne? Wolałabym zostać przy swoich mlecznych przekąskach. ;-)
Cytować
 
 
+1 #85 asdewq 2010-06-29 07:06
a ja zawsze unikałam mięsa jak ognia mimo ze je uwielbiam :Dkiedy zaczęłam mieć problemy z żołądkiem (wrzody) kazano mi zacząć jeść mięso dlatego że mam przyśpieszony metabolizm, jak zjem coś ze zbożem to mnie nosi i biegam wymiotowac, jak zjem mięso wszystko jest dobrze. Cała prawda.
Cytować
 
 
+1 #84 Pamela BART, Toronto 2010-06-19 13:57
OTYŁOŚĆ. Sposób na przytycie.
BH.501.
MOTTO: Aby skutecznie i szybko przybrać na wadze przejdź na dietę wg tzw. INDEKSU GLIKEMICZNEGO.

Jemy czekoladę 70% cacao (tłuszcz i cukier), konsumujemy szynkę wieprzową 18% oraz ser żółty 45% tłuszczu. Trwałe i szybkie wzrosty zapewnione.

P. S. Potem co oczywiste całe spektrum dolegliwości i chorób gwarantowane, również krótkie ŻYCIE. No i wybieraj z tabel IG i refleks wykazuj. Niskie IG dodaj zawsze z tłuszczem, bo można bez ograniczeń.
Tak zaleca POLITOLOG: M. Montignac. Kabaret, fałsz i HIPER BZDURA !!

Należy również zaopatrzyć się w patyczek, którym rytmicznie pukamy się po własnym CZOLE, próbując wrócić do realiów, obowiązujących na planecie o nazwie __ZIEMIA.

P. S. __INDEKS ŻYWIENIOWY, a; __INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze.
IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody. IG; to marketing, obłuda i biznes.

Zobacz też; CUKRZYCA typu 2, wg: IRL KRAKÓW.
__Książka; _pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione.
__Skrót adresu strony w Internecie_____ __: MAGDALIRL
__ADRES_______: http://www.magdalirl.com.pl/
Cytować
 
 
0 #83 Dorka Sopot 2010-06-11 11:08
Ja mam 0 Rh plus i nienawidzę mięsa a moj szybki metabolizm? heh,,, chciała bym
Cytować
 
 
0 #82 milionek 2010-06-02 01:22
J mam ORh+ i mysle ze to co jest powyzej napisane to nie do konca prawda heheh
Cytować
 
 
+5 #81 JAiJa 2010-05-26 04:01
B) 100% prawdy! Warto polecić ten artykuł znajomym i rodzinie. Wiele osób zadaje sobie pytanie jaka dieta ,styl życia i ogólnie co powinni robić na korzyść dla organizmu? to jest odpowiedź "pokaż mi jaką masz grupę krwi a powiem Ci kim jesteś".

Ja ma grupę 0+ i od dawna stosuję się do wszystkiego co jest dla tej gr. przypisane i cieszę się zdrowiem bez lekarzy i chemii. Pozdrawiam i polecam
Cytować
 
 
+1 #80 blonde skin 2010-05-24 13:23
u mnie wszystko się zgadza, mam powyższą grupę krwi, od szóstego roku zycia uprawiam sporty, glównie wysiłkowe, zacząłem od akrobatyki i gimnastyki sportowej, teraz mam 44 lata i wiele się nie zmieniło. Obecnie z wielką pasją uprawiam ski toury, rolki, kajak, wspinaczkę, rower i długie wędrowki piesze. Robię to wszystko z radością, bez przymusu. Jak sie wypocę mam chwilę spokoju, ale tylko chwilę. Zaraz mnie coś gna dalej.
Cytować
 
 
-2 #79 Aga 2010-05-20 01:25
Neandertalczyk nie był naszym przodkiem, może kuzynem lub nawet bratem.
Cytować
 
 
+1 #78 Mitch 2010-05-19 09:09
Teraz chodzę na dodatkowy kurs odnośnie żywienia mam wiele nowych wiadomości co do mięsa należy stopniowo dodawać do menu i patrzeć aby nie stanowiło ono więcej niż 10% posiłku napisze więcej za parę dni pozdrawiam Mitch
Cytować
 
 
+1 #77 jumjum 2010-05-19 00:48
Ja się w sumie nad tym zastanawiam. Od 10 lat nie jem mięsa, a jak byłam mała uwielbiałam wątróbkę. Nie lubię nabiału (chyba że fete, kefir i z braku laku żółty ser np do pizzy) ani ziemniaków i chleba. Szpinak, brokuły i czosnek, ubóstwiam. Z przypraw curry - oczywiście do ryżu. Owoce wymienione także.
Ostatnio robiłam badania krwi i się okazało, że mam totalny zjazd żelaza i bliski poziom do anemii. Chyba czas się przestawić do końca na tę dietę - włączając mięso, co prawda obawiam się, że po 10 latach pewnie będzie mnie nosić na wymioty po spożyciu wątróbki.. ale chyba warto spróbować.
Cytować
 
 
+1 #76 Mitch 2010-05-10 14:00
Wiem jak trudno się przestawić na djete zgodna z gr krwi zwłaszcza w dużej rodzinie gdzie najczęściej każdy ma inna można wybierać ale jeśli będziemy stosować duzo warzyw wybierając te które nie szkodzą większości i nie mieszali potraw ani produktów oraz zachowywali odstep minimum 2 godzin pomiędzy warzywami a owocami to już będzie dozo zdrowiej i efekty beda szybsze p,ponadto warto sobie zaserwować przynajmniej raz na rok lub 2 kuracje oczyszczająca można -znaleźć na tej stronie pozdrawiam Mitch
Cytować
 
 
+2 #75 Zerówka ; 2010-05-10 12:52
Uśmiechnij się :-)przecież ten artykuł nie jest napisany żeby Cię wprowadzić w stan załamania, a tylko po to żeby ludziom uświadomić jak mogą uzdrowić i poprawić funkcjonowanie swojego organizmu, oczywiście pod warunkiem że tego chcą :evil: Kiedyś stosowałam wskazaną dietę i wszystko było ok, natomiast przyszedł moment kiedy nie było czasu już gotować różnych obiadków (odmienna grupa krwi pozostałych członków rodziny) i spasowałam. Na dzień dzisiejszy jestem z nadwagą ok 15 kg, po operacji usunięcia tarczycy, powiększyła się i urozmaiciła guzkami ;-)mam problem z wątrobą, trzustką, towarzyszy mi depresja :Pi wiesz co... wracam z powrotem do przypisanej mi diety wg grupy krwi :-)
Cytować
 
 
0 #74 serek 2010-05-08 03:52
Mam grupę krwi 0RH+ a moje gusty kulinarne sa zupełnie rózne od zalecanych.Wpro st przepadam za nabiałem i na okrągło jem jajka,sery,pije jogurty,kefiry i mleko.Bez nabiału nie wyobrazam sobie życia.Nie przepadam za miesem poza kurczakiem i grillem od czasu do czasu.Uwielbiam też nie polecane truskawki i cynamon.Produkt y które maja być dla mnie dobre najczesciej nie nalezą do moich ulubionych.Co do charakteru to jestem bardzo spokojny więc typem mysliwego na pewno nie jestem:-)
Cytować
 
 
0 #73 amozeby 2010-05-05 12:06
Ja przypadkowo trafilam na artykuly na temat diet i grup krwi, kiedy szukalam wiadomosci na temat nietolerancji produktow mlecznych. I moje zdziwienie bylo duze, kiedy okazalo sie, ze grupa 0 nie przyswaja nabialu roznorakiego. U mnie objawia sie to alergia skorna.
Mowiac krotko, odzywialam sie do wczoraj zupelnie na odwrot niz ta dieta sugeruje. Nie przepadam za miesem, uwielbiam produkty maczne itd itp... Jestem otwarta na nowe smaki, wiec sprobuje pozyc na diecie dla grupy 0 i zobaczyc co z tego wyniknie :-)
Cytować
 
 
+1 #72 k 2010-04-30 02:35
Hej! Albo Twoi rodzice mają źle zbadaną grupę krwi (może nawet Ty?), albo Twój tata nie jest Twoim tatą.... Z kombinacji grup krwi Twoich rodziców jasno wynika, że ich potomstwo nie może mieć grupy 0. Nie ma czegoś takiego jak dziedziczenie grupy krwi po dziadkach. Powinnaś mieć grupę: A, AB lub B i tylko taką. Ale z drugiej strony... może lepiej nie wnikać? ;-)aaahahahaha
Cytować
 
 
+1 #71 ernusia 2010-04-21 10:35
Witam,w zeszlym roku zaczelam zwracac uwage na to co jem czyli wszystko prawie zgodne z grupa krwi zero.Schudlam w ciagu czterech miesiecy ponad 10 kilo,a do tego czulam sie super,mialam ochote na sport,ani razu nie wyszla mi moja wstretna alergia,wogole nie bolal mnie zoladek( a mam wrzody) jestem miesozerna ale tez uwielbiam mleko i jogurty itd. Unikalam mlecznych rzeczy ale nie zawsze ,jak mialam naprwde ochote na cos z niedozwolonych rzeczy i tak zjadlam, ale czasami to nie zaszkodzi,a co najwazniejsze po tej diecie zaczelam znowu zrec normalnie wszystko i do dzisiaj czyli po 10 miesiacach przytylam tylko 4 kilo,od dzis znowu bede sie oszczedzac,jedn ym to pomaga a innym nie,kazdy czlowiek jest inny ....pozdrawiam.
Cytować
 
 
+15 #70 EWA 2010-04-19 10:27
Cytuję Gość:
Naukowe odkrycie roku 2008 (medycyna, biologia).
Przepis WZORCOWY wypieku chleba typu KR-IRL (mini chlebki).
Kaszę jaglaną oraz ryż biały (lepiej się klei) gotujemy w jednym garnku ok. 20 minut. Po zakończeniu gotowania całość pozostawiamy pod przykryciem na ok. 15 minut. Przyprawy to: sól kamienna nie oczyszczona, również pieprz, kminek, ew. ziała wg uznania.
Ugotowane kasza i ryż wchłaniają wtedy całą użytą do gotowania resztę wody, co następnie ułatwia formowanie i lepsze klejenie się tzw. mini chlebków.
Dużą łyżką stołową nabieramy zmieszaną masę tj. kaszę z ryżem i z takiej objętości formujemy chleb tzw. cienkie mini chlebki (ugniatamy palcami).
Kładziemy na papierze do pieczenia, którym uprzednio pokryliśmy powierzchnię blachy.
Pieczemy w piekarniku (temp. 200oC przez ok. 30 minut) tj. do momentu uzyskania tzw. przyrumienienia.
Przepis ten jest zamieszczony na stronie internetowej http://www.magdalirl.com.pl
INSTYTUTU naukowo-badawczego im. Prof. Ryszarda Lorenca w Krakowie, autorów książki pt.:
PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku. Wyd. Naukowe PWN MAGDAL IRL KRAKÓW.
Szczegółowa identyfikacja chleba typu KR-IRL (mini chlebki):
1. białko roślinne 10,5%, 2. tłuszcz roślinny 2,9%, 3. węglowodany niskie 78,9%, 4. witaminy: z grupy B (B1, B2, B6, PP), E, 5. składniki mineralne: fosfor, wapń, magnez, cynk, żelazo i mangan, 6. błonnik 3,2%
7. woda ok. 5-7%
Poziom cukru po spożyciu takiego chleba przez ok. 4-5 godzin utrzymuje się we krwi w kategoriach zalecane
i dozwolone, powodując tym samym trwałe uczucie pełnej sytości (szczególnie ważne dla chorych na cukrzycę).
Człowiek odczuwa również ogromną energię, którą wnoszą węglowodany dostarczone w dużej przecież ilości.
Witaminy i składniki mineralne, podobnie jak i wszystkie pozostałe składniki są w tym chlebie bezsprzecznie w najlepszym gatunku.
Ryż obniża przecież poziom złego-LDL cholesterolu we krwi, o czym powszechnie wiadomo.
Chleb typu KR-IRL (tzn. mini chlebki) po upieczeniu smakuje jak luksusowy produkt zbożowy upieczony bez skórki w tosterze. Można go przechowywać w chłodziarce przez ponad 7 dni. Na śniadanie i kolację zaleca się spożywanie 2-3 (mini chlebków) tj. kromek średniej wielkości (150-200 g), jako wariant odżywienia minimum.
Spożycie chleba typu KR-IRL GWARANTUJE powrót do sylwetki bez nadwagi i otyłości w okresie 3-8 m-cy oraz wzorcowe odżywienie komórek nerwowych mózgu tj. polepszenie kreatywności myślenia, również dużą energię eliminującą zmęczenie.
P. S. Chleb typu KR-IRL pieczemy osobiście czyli toksyny = 0% (polepszacze, konserwanty, spulchniacze i inne trucizny, zwyczajnie co oczywiste, ich nie dodajemy).
Szczerze zachęcam do skorzystania z przepisu. To zdecydowanie jest przełom w żywieniu.
Cytować
 
 
0 #69 Szarotka 2010-04-16 05:19
Witam^^ Mam grupę 0rh+, z tym że mam ja po dziadku ze strony mamy - więc dziedziczenie po biologicznym ojcu odpada:P (tata AB, a mama B;-) W zeszłym roku zmagałam się z depresją i prawdę mówiąc wciąż jeszcze borykam się ze stresem^^' Ale jak sobie przypominam, że moja dieta opiera się głównie na ziemniakach, chlebie i słodyczach (mięso i warzywa prawie wcale), to się już nie dziwię, że taka ospała jestem;P Co do charakteru to połowa się nie zgadza, ale uwielbiam brokuły, a migdały są dla mnie jak ambrozjaxD Chyba warto wypróbować:-):- )
Cytować
 
 
+8 #68 edyta 2010-03-14 03:12
Jaką diete sobie ułóżyć żeby schudnąć?mam gr krwi 0 RH+ i tez lubie kukurydze,nabia l,kapuste.
Cytować
 
 
0 #67 Nati 2010-03-07 08:36
Чего ты не понимаешь?
Cytować
 
 
0 #66 mrunia 2010-03-06 13:50
Bardzo dużo zależy od tego co spożywamy:odpor ność organizmu,metab olizm-trawienie ,odporność psychczna,oraz ogólne samopoczucie i zapadalność na choroby.Lubię mięso i brokuły po nich czuję się dobrze a po ziemniakach i chlebie mam wzdęcia.Na to wszystko jest rada proszę napisz do mnie a szczegółowo wyjaśnię
Cytować
 
 
0 #65 Tris 2010-02-19 18:50
Albo to bzdura albo ja jestem nienormalna,jes li chodzi o diete mam praktycznie wszystko na odwrot, jesli chodzi o rzeczy ktore jem i bardzo lubie i mimo tego waze 48 kg przy wzroscie 160
Cytować
 
 
+5 #64 ania 2010-02-18 08:58
Mam grupe 0 i musze powiedziec ze od okolo 6 tygodni stosuje ta wlasnie diete!!!Mialam zawsze problemy z trawieniem,zgag e i wzdecia.Wiec zdecydowalam sie jesc to co jest dla mnie dobre a nie to co mi najbardziej smakuje i rezultat jest zdumiewajacy,sc hudlam 6,5 kg bez meczenia sie,bez chodzenia ciagle glodna i z zawrotami glowy.Teraz czuje sie swietnie,mam wiecej energii a i moja tarczyca zaczela sie pomniejszac.Moi m zdaniem ta dieta dziala dobrze i nie mam zamiaru wracac do poprzedniego stylu zywienia,nikogo nie namawiam,tutaj jest potrzebna tylko kilka prostych slow...NIE JEM TEGO, PONIEWAZ MI TO SZKODZI...Moje kolezanki jeszcze nie tak dawno smialy sie ze mnie,teraz juz nie!!!Same zaczely rowniez stosowac diete zgodna z grupa krwi!!!!
Cytować
 
 
-4 #63 Guest 2010-01-31 03:07
Czesc mam gr krwi 0rh+ i od zawsze jem wszystko... mieso jak i roznego rodzaju jogurty i nabialy kukurydze itp. Ale przemiane materii mam bardzo dobra nawet po nabialach... ale przytyc jest mi bardzo trudno;/ i nie wiem co dalej robic...
Cytować
 
 
-2 #62 takta 2010-01-19 11:36
Ludzie nie wierzcie w to zupełnie z biegiem lat predyspozycje organizmu zmieniaja sie moze pradawni ludzie byli tylko miesazerni ale wystepuja rozne mutacje organizmy zmieniaja sie .. ta dieta ejst bardzo jednostronna rowniez mam gr 0 i uwielbiam jogurty i płatki zbożowe nie zrezygnuję z nich bo mysle ze to sa zwyczajne wymysły
Cytować
 
 
0 #61 superstar 2010-01-12 16:02
ja widzę że dużo tu osób woli nabiał
kocham mleko i wiem że mam z nim problemy jak zadużo się napije
a mięso jak mięso nic nadzwyczajnego
przeżyłbym bez niego
Cytować
 
 
0 #60 Nerinne 2010-01-04 17:38
Mam gr. "0 Rh-" Mam problemy z trawieniem. Jezeli ta dieta naprawde dziala to juz wiem dlaczego... Akurat wiekszosc rzeczy, ktorych nie powinnam jesc - uwielbiam i na odwrot...
Cytować
 
 
0 #59 Heh! 2009-12-28 06:57
Tu są podane predyspozycje organizmu do pewnych produktów i zachowań a wy wyciągacie wnioski że skoro macie taką czy inną grupę to macie taki a charakter i takie zapatrywania kulinarne. Mi smakują rzeczy których nie powinienem jeść i rzeczywiście trawienie po nabiałach mam raczej złe. Kiedyś jadałem niewiele a tyłem jak głupi 10 kg w kilka miesięcy nawet nie wiem kiedy. Dietę opierałem na nabiale i na ziemniakach, z rzadka mięso.
Ja lubię wiele rzeczy, ale rzeczywiście wiem że mi na dłuższą metę szkodzą. Wzdęcia mnie męczą od małego dieta mamusi była oparta na nabiale i wyrobach pszenicznych, ale jak sam zauważyłem jedząc dużo mniej węglowodanów typu pieczywo, ziemniaki a zastępując je zwykłymi warzywami i większą ilością mięsa a do tego większa ilością tłuszczy zwierzęcych trawienie mi się poprawiło, schudłem i mam więcej energii. Dodam że mleka nie piłem od małego, bo mimo że nie byłem na nie uczulony brało mnie na wymioty po mleku.
Kiedyś eksperymentował em z dietą wegańską (nigdy jej co prawda w całości nie wprowadziłem) to efekty były złe, wieczny apetyt i często głód. Przeziębienia i przemarzanie w chłodniejsze dni - wiedziałem doszedłem do wniosku że mimo dostatku witamin coś nie tak. (zresztą dieta wegańska nie ma wszystkich potrzebnych witamin które muszą weganie uzupełniać suplementacją odpowiednich piguł). Obecnie nie choruję, nie przemarzam, nie przeziębiam się, mam wysoka formę (uprawiam sport).
Mimo wszystko to są moje wnioski i mój organizm, są tacy którzy mimo grupy krwi 0rh+ nie będą się dobrze czuć przy tej diecie. A o właściwościach charakteru związanych z grupą krwi to można to wg mnie między bajki włożyć. To są tylko predyspozycje nic ponadto.
Cytować
 
 
+1 #58 krystynka 2009-12-15 11:09
Mam grupę zero. Wiele się w tym opisie zgadza jestem mięsożerna uwielbiam ryby a to wszysko jem bez kawałka chleba. Mój mąż też ma zerówkę i syn także.Łatwo mi będzie stosować tą dietę chociaż i tak nie jesteśmy grubaskami raczej ciężko nam przytć. :-)
Cytować
 
 
-1 #57 Bartosz 2009-12-14 05:47
Jak zwykle wszyscy sie przejmują grubasami, a jak mam grupe 0 i chce przybrac na masie, trenuje na siłowni od 2 lat i diete opieram głownie na weglowodanach, przytyłem z 5 kg, to mało, wiec w takim razie powinienem jesc ten chleb ? czy jesc wiecej mięsa ? ale jak juz wspomniałem nie chce utraty wagi tylko masy !
Cytować
 
 
+2 #56 Guest 2009-12-09 03:41
:woohoo: przeczytałam pierwszy raz co powinnam jadać z moją i chyba coś w tym jest zawsze od dziecka jadałam to co pisze wołowe uwielbiam pietruszkę cebule czosnek szpinak itp. więc sama grupa krwi mi podpowiadała intuicyjnie nigdy nie choruje energii posiadam więcej niż Pudzianowski stres rozbrajam ruchowo więc doczekam +90 pa
Cytować
 
 
+1 #55 margherita 2009-12-04 12:44
witam! oczywiscie tez mam zero i trenuje biegi a jak mam dwa dni wolne to mnie nosi, jem mieso i nawet cechy charakteru sie w wiekszosci zgadzaja :-). naturalnie malo bedzie ludzi, u ktorych ten opis bedzie sie zgadzal w 100%, bo ja tez lubie nabial i kukurydze, ale mysle, ze te wskazowki moga byc bardzo cenne, zwlaszcza u ludzi, ktorzy chca schudnac. pozdrawiam wszystkie zerowki! :-)
Cytować
 
 
+8 #54 Lef 2009-10-30 07:56
Spożywanie pokarmów zgodnie z grupą krwi jest b ważne. Widać gołym okiem pod mikroskopem że krew ma najlepszą jakość jeżeli spożywamy właściwe dla grupy rzeczy. Mam 0 Rh- i wegetarianizm dla zerówek jest wyniszczający. Niedowiarkom proponuje zbadać krew i całe ciało, czystość organów i poziom toksyn w ciele. Nalegam na własne poszukiwania i dociekanie prawdy o sobie. Każdy jest inny i wyjątkowy, nie można ślepo podążać za ludźmi jak jesteśmy do tego przyzwyczajeni i jak nas uczą. Chcesz być zdrowy to bądź sobie przewodnikiem i mistrzem którego musisz obudzić. Ludzie budźcie się i bądźcie zdrowi!!!
Cytować
 
 
+1 #53 Guest 2009-10-27 05:44
Mam grupę krwi 0 Rh + wszystko się zgadza - pieczywo i nabiał spowalniają przemianę materii. Powodują problemy z cerą.
Z dietą podaną wyżej odzyskuje się formę i energię.
Cytować
 
 
0 #52 aj 2009-10-26 04:43
:evil: siemanko wszystkim!mam grupę krwi 0 Rh+ ,jem ciemne pieczywo , i pije jogurty pitne...z płatkami... :oa to chyba dla tej gruby nie jest dobre?!
hmm...muszę chyba pomyśleć nad ostawieniem nabiału i chleba...a i jeszcze jedno...jem owoce!
pozdrawiam wszystkich cieplutko :-)
Cytować
 
 
+3 #51 Janusz 2009-10-22 10:46
Witam,stosuje od 3 miesiecy,czuje sie swietnie, waga wraca do normy, TO DZIAŁA, organizm sam potwierdził wszystko to o czym mowa, polecam, troche samozaparcia ale naprawde warto.
Cytować
 
 
0 #50 xspace1 2009-10-06 17:53
:oFajna strona jescze wiekszego dola mama.Ja mam tak po zjedzeniu ziemniakow,chle ba,wypicu,piwa, coli dostaje atakow i moje stawy zaczynaja byc jak zatary silnik,po odstawieniu tych produktow nie spowodu diety tak po prostu zauwazylem wyrazne zmiany w stanie fizycznym i psychicznym chociaz jak sie na wpierdzielam slodzyczy to nic mi juz nie pomoze cukier jest dla mnie jak rak powoduje depresje nie mowiac juz o rescie.Mieszkam z kobieta ktora intensywnie probuje zamienic mnie dywanik z misia do salonu.Kocham ja ale to ze mam byc pasywny i statyczny wywoluje u mnie napasci nerwicowe musze isc na party i w bic podeszfy butow w podloge:/
Artykol bardzo ciekawy mysle ze sprobuje dolozyc te pozycje do jadlospisu a moze nawet Dieta?

NIE UZNAJE POLSKICH ZNAKOW:P
Cytować
 
 
0 #49 P. 2009-10-03 01:19
Mam grupę krwi 0 rh- jednak nie jem mięsa, jestem wegetarianką (laktoovowegeta rianką)
I mój organizm bardzo dobrze funkcjonuje. Jestem bardzo energicznym człowiekiem, jednak nie specjalnie wierzę, że wszyscy ludzie z grupą krwi 0 to "myśliwi", jedzący mięso itp itd. Nie tylko grupa krwi-według mnie- wyznacza funkcjonalność i stosunek naszego organizmu do wszystkiego co robimy, jemy i co się z nami dzieje.
Nie wierzę w to, po prostu. I nie ma zamiaru się dostosowywać do żadnych mięsnych diet.
Cytować
 
 
0 #48 zalamana 2009-09-24 07:20
jestem załamana, u mnie NIC sie nie zgadza, prawie zadnego z polecanych produktow nie nawidze :sad:bardzo lubei jogurty, nabial, napoje gazowane, owoce ktore sa niezgodne z dieta dla grupy 0 :sad:masakra:sad:
Cytować
 
 
+1 #47 Mietek 2009-09-13 15:06
odnosnie kukurydzy to trzeba wybadac czy to sa nawyki zywieniowe czy potrzeba .Bo w tym artykule sa zawarte ogulne informacje a wszak kazdy z nas jest jakby fabryka hemiczna i na dodatek kazdy inna wiec co dla jednego jest dobre innemu moze byc obojetne a znow innym szkodzic .Jak to wybadac najprosciej na godzine przed spaniem zjesc troche to znaczy jakby pol normalnej porcji i czekac na reakcje jesli nic sie nie bedzie dzialo to znaczy ze nam dany produkt nie szkodzi za to kiedy sen jest niespokojny sa jakies problemy z zoladkem to znaczy ze to tylko nawyk a nie potrzeba .polecam takze artykol zycie z ograniczeniem weglowodanow co jest dobre przede wszystkim dle grupy krwi zero mam w przygotowaniu wiecej informacji ktore wkrotce umieszcze Mietek
Cytować
 
 
0 #46 Agnes 2009-09-12 04:16
Az mi sie wierzyc nie chce, ale u mnie wszystko sie zgadza! mieso, ktore ubostwiam. Ruch, ktorego nigdy malo, jednak prawda jest ze szybko sie mecze. Poklady niewyczerpalnej energii, zwlaszcza zyciowej ;-)Moge jesc duzo i naprawde rozne rzeczy. Fakt ze zdarza sie podczas sytuacji stresowych bunt ze strony zoladka. U mnie naprawde bardzo wiele rzeczy sie zgadza. Jedynie zszokowala mnie informacja o kukurydzy, ktorej my "zerowki" nie powinnismy spozywac, a ja ja ta uwielbiam...
Cytować
 
 
0 #45 młody 2009-07-29 02:48
Co do ruchu, jak się nie wybiegam raz na 3 dni to boli mnie głowa, jestem zdenerwowany i ogólnie oklapniety. Zawsze lubiłem nabiał-mleko i sery, jednak ostatnio mleko stało sie cieżkostrawne, nawet to prosto od krowy. Poza tym jeść mógłbym cały czas mięso z surówkami albo owoce. Instynkt myśliwego i ogólnie charakter się zgadza. 0 Rh+
Cytować
 
 
+2 #44 Monika 2009-07-25 10:31
Zespół Downa jest to zespół wad wrodzonych spowodowany obecnością dodatkowego chromosomu 21, a konflikt serologiczny polega na niezgodności czynników krwi między matką a jej dzieckiem. Zastrzyk podaje się wiec aby ciało kobiety nie wytworzyło przeciwciał przeciwko następnej ciąży jeżeli czynnik rh płodu jest przeciwny do czynnika rh matki. Proces złożony i nie zawsze występuje konflikt. Warto się edukowac.
Cytować
 
 
0 #43 Guest 2009-07-17 02:19
Я в принципе, мало, что смыслю в этм посте, но постараюсь все таки понять.
Cytować
 
 
+9 #42 Monkali 2009-07-15 07:05
Jak sobie ułożyć dietę, jeśli z grupą 0rh+ jestem wegetarianką?
Cytować
 
 
0 #41 EWA30177 2009-07-13 07:14
Asiu! Nic nie grozi Twojemu dziecku.Jeżeli chodzi o konflikt grup krwi to podejrzewam,że nie wystąpił,bo gdyby tak było okazałoby się to po porodzie. Moja córka miała wrodzoną żółtaczkę wywołaną właśnie konfliktem głównych grup krwi ( moja 0,ojca b). Lekarz mi powiedział,że w przyszłości nie będzie tego żadnych skutków. Jeżeli chodzi o konflikt serologiczny,to nie ma u Ciebie problemu,bo masz czynnik rh +,a konflikt ten występuje tylko i wyłącznie u kobiet z rh - i rh + płodu i to też nie zawsze.
Cytować
 
 
+1 #40 Guest 2009-07-01 14:51
To jest prawda :-)ja kiedyś przeszłam na dietę zbożową, jadłam dużo płatków oraz dużo jogurtów i..... jeszcze bardziej od tego przytyłam!!!
Cytować
 
 
+1 #39 Gość kb 2009-06-09 05:29
Witaj "Panajota" nie wiem, czy ta informacja do Ciebie dotrze, czy też nie, ale przy problemie żołądka - który opisałaś, mama powinna regularnie łykać napar z krwawnika i kłącza tataraku. Wobec tataraku wymagana jest większa precyzja - kupcie proszę lub wypozyczcie - ziłolecznictwo dr. Górnickiej lub apteka natury - siostry Salbe, chyba... nie mam pewności co do tytułów, ale ratuj mamę ziołami, to koszty typu 3 zł- 4zł za pudełeczko i niesamowite efekty. Ja nie zdążyłam, u nas było za późno, trzymam kciuki. Teraz leczę męża, powoli osiągamy efekty, pozdrawiam KB
Cytować
 
 
+1 #38 bellevue 2009-05-16 00:52
stosując dietę dla grupy krwi "O" schudłam 12 kg , zgadzam się w 100 procentach ze wskazaniami w tym artykule. Instynktownie czuję, co dla mnie dobre:-) :D
Cytować
 
 
0 #37 Gość 2009-05-09 04:04
lubię wszystko, co dla mojej zerówki zakazane:-) ale spróbuje odstawić i z ciekawości sprawdzić! Myśliwy... to Ci dopiero niespodzianka!
Cytować
 
 
0 #36 Gość 2009-05-03 11:26
Mam grupę krwi 0 rh- rzeczywiscie jestem ruchliwa i kocham sport wiec zgadzam się w pełni z artykułem zamieszczonym powyżej.
Cytować
 
 
0 #35 mona 2009-04-20 15:23
ja rowniez mam 0- charakter zgodny z opisem codziennie cwicze aerobik a co sie z tym wiaze dieta ale uboga w bialko zwierzece co do konfliktu grupy krwi to trzeba brac zastrzyk w ciagu 72 godzin po urodzeniu dziecka zeby nastepne nie urodzilo sie z zespolem deuna
Cytować
 
 
+3 #34 Asia 2009-04-09 12:53
Mam grupę krwi 0 RH+ , mój mąż A i mój synek A. Lekarka powiedziała mi o konflikcie krwi (moim i dziecka ), na czym to polega??? Czy w związku z tym mój synek może mieć jakieś problemy zdrowotne? W ciąży nie miałam żadnych problemów! Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to proszę o jakieś informacje!
Cytować
 
 
0 #33 ; 2009-03-13 07:25
Dużo do mnie pasuje . Uwielbiam sport . Trenuję siatkówkę .To mnie relaksuje . Tylko mięsa nie jem dużo .Postaram się to zmienić :D:-):D;-)
Cytować
 
 
0 #32 Gość 2009-03-07 13:49
Jestem zerówką i nigdy nie lubiłam sportu! Nie jestem drapieżna ani myśliwym. Nie przepadam i unikam mleka, nabiału. Ale bardzo lubię kapuste, kolafior , ziemniaki i wieprzowinę oraz mocna i słodką czarną herbatę a także piwo. Nigdy nie jadlam baraniny, dziczyzny i rzadko kiedy cielęcine z wołowiną.Nigdy nie miałam klopotów z nadwaga (po ciąży też nie) i do 36 roku życia moja waga waha się między 52-54 kg przy wzoście 164. Nigdy też nie stosowałam zadnych diet !
Myślę, że nie można tylu miliardów ludzi przypisać do kilku grup krwi !!! Bez urazy-To jakiś bezsens!!! Poza tym jedząc same mięsa/ryby z warzywami i uprawiać sport to trudno mieć nadwagę !
Pozdrawiam
Cytować
 
 
0 #31 Gość 2009-03-01 08:48
Ja też mam " 0'' i czytając to wszystko na temat tej krwi to się wszystko zgadzało mam nadwagę spora i tarczyce chora .
Cytować
 
 
0 #30 Gość 2009-02-26 04:31
To zupełnie nie ma nic wspólnego ze mną.
Nienawidze mięsa mam 0 RH +. Czasem salami w pizzy. Uwielbiam mleczne produkty sery,serniki,mo carelle mogłabym jeśc tonami.Uwielbia m banany, woda dla mnie może nie istnieć,nie lubie jej. Całkowity brak zamiłowania do sportu jedynie rower rzeczywiści uwielbiam. Kapusta bez niej nie mogę żyć,ziemniaki podstawa.Chleba nie lubie ale bułeczki ciepłe z pieca uwielbiam. Ciągle chce mi się coś słodkiego, drożdżowe ciasto nigdy mi się nie znudzi. I co wy na to? faktem jest ,że jestem ciągle zmęczona, mam 164 cm wzrostu i waże 58 kg. Nie mam cukrzycy. Może ktoś powie mi jak mam zrzucić te 8kg w oparciu o te produkty
Cytować
 
 
+1 #29 Ilona 2009-02-23 02:17
Po zastosowaniu diety odpowiedniej do mojej grupy krwi "O" w ciagu miesiaca schudlam 4 kg bez większego wysiłku. Odstawiłam pieczywo i nabiał. Zaczęłam sie więcej ruszać głównie spacery i mój ukochany basen. Polecam wszystkich. Natury się nie da oszukać. Myśliwy ....
Cytować
 
 
0 #28 Gość 2009-01-28 09:47
Jeżeli chodzi o charakter ,zgadzam się w zupełności,Jeże li zaś o sport trochę gorzej,ale jak się za coś wezmę jestem zdyscyplinowana .Ale najprawdziwszą prawdą są te dolegliwości!Ni edawno miałam gastroskopię i oczywiście był helicobakter i leczę się parę lat na niedoczynność tarczycy. Nigdy bym nie pomyślała ,że ma to jakiś związek z grupą krwi.Dziękuję za uzmysłowienie !:-)
Cytować
 
 
-1 #27 ania 2009-01-25 13:34
Ja tez mam zerowke i kocham ruch a przede wszystkim plywanie.Nie przepadam za mlekiem ale za to ubostwiam miecho.musze ograniczyc chlebek ale slyszalam ze pumpernikiel dobry jest dla zerowek.pozdraw iam wszystkie mysliwe zerowki
Cytować
 
 
0 #26 Panajota 2009-01-25 13:09
Moja Mama cierpi na nowotwor rzoladka szukam jakiegos swiatelka dla niej.Lekarze bezradnie rozkladaja rece,ale ja wierze ze jest jakis sposob zeby przedluzyc zycie.Jestesmy obie zerowkami.Od jutra zmieniamy menu.NIe wiem jak sobie poradze.Trzymaj cie kciuki.Pozdrawi am.
Cytować
 
 
0 #25 Gość 2009-01-23 14:11
Właśnie odebrałam wyniki badania krwi i kukam w sieci, co to znaczy 0 Rh- ... hm... z tym ruchem to u mnie zupełnie na odwrót, najbardziej lubię ten specyficzny ruch ręki sięgającej po kolejne chrupiące ciasteczko przy czytaniu dobrej książki na wygodnej kanapie ;-)Ale menu by się zgadzało, pszenica i kukurydza - do piachu, szkodzą mi bardzo. Waleczność? No niby kiedyś jakieś sztuki walki trenowałam, ale w życiu wolę współpracę. Czyli trochę się zgadza, a trochę nie. Ale dietę wypróbuję, jest trochę sadełka do zrzucenia :roll:
Cytować
 
 
+1 #24 Wiola 2009-01-18 07:34
Ten opis dokadnie do mnie pasuje !!!
Od jutra (poniedziałek) zmieniam dietę i będę czekać na efekty. Przy obecnej diecie (głównie chleb, ziemniaki, produkty mączne i nabiał)czuje się ciężko i mam mniej energii do działania mimo, ze ogólnie jestem niepoprawna optymistką i osobą, która z reguły przejmuje we wszystkim inicjatywe. Odezwę się za jakiś czas !!! Trzymajcie kciuki !!! Pozdrawiam
Cytować
 
 
0 #23 Gość 2009-01-07 13:35
jestem w szoku wszystkie zalecane art. lubię jakby mój organizm sam mnie nakierowywał na "właściwy tor", na dodatek miałam niedoczynność tarczycy! teraz jestem po operacji i niestety 25 kg nadwagi!!!!!!
Cytować
 
 
0 #22 pako 2009-01-02 14:39
Tak prawdziwe że aż ciężko uwierzyć. Lata zaspokajania swojego ego na różne sposoby, całe życie ze sportem, i całe życie z mięsem ... 8)Wszystko dodatkowo szokujące bo pierwszy raz czytam o grupach krwi i na dobrą sprawę dopiero co sie dowiedziałem jaką mam, ale znam zdecydowanieza mało zerówek :cry:
Cytować
 
 
0 #21 beba 2008-12-27 18:12
podpisuje sie obiema rekami pod tym wszystkim. Przytyłam na zywieniu kanapkowym 25 kilo a mam grupe 0. Przestałam sie ruszac bo tusza mi przeszkadzała. Dopiero mój opiekun d/s odchudzania z Herbalife uświadomił mi jakie błędy żywieniowe popełniałam...T eraz choć zbliżam się do 40 ...mam sylwetkę 20 -latki...jeżdżę na rowerze, gram w siatkówkę, chodzę na basen i żyje!!! polecam, wszystkim tym którzy chcą się odchudzić a nie mają wystarczająco dużo silnej woli, stronę www.bea.mojawaga.pl...wellness to sposób na życie!!
Cytować
 
 
0 #20 Magda 2008-12-03 12:11
Ja się zastanawiam czy rzeczywiście są jakieś naukowe dowody na poparcie tej diety choć z opisu dużo do mnie pasuje. Mam grupę krwi 0 i faktycznie bez ruchu gasnę. Lubię chleb i takie tam, ale wiem że mi nie służą. Mam pytanko, bo jakoś nie mogę w to uwierzyć. Dla zerówek jajka nie są wskazane? Przecież to pokarm zwierzęcy. W ogóle dziwi mnie, że łączy się je w opisach z nabiałem jakby miały z nim coś wspólnego...
Cytować
 
 
0 #19 Gość 2008-11-26 15:07
właśnie am przejsć na dietę dla zerówek i obawiam się jak wytrzymam bo wbrew temu co piszecie nie lubię mięsa tylko nabiał!!! Ale postaram się powalczyć!!!!!!
Cytować
 
 
0 #18 Gość 2008-11-16 03:31
HMmm ja mam zerowke no i mam inny problem niz wiekszosc ja chce przytyc cwicze na silowni chce byc po prostu wiekszy waze 72 kg chcailbym cos okolo 85-90kg i bardzo mi trudno przytyc uprawiam duzo sportu oproczsilki jeszcze biegam i sport walki
co mi bedzie sprzyjalo w przytyciu ? prosze o jakas wskazowke bylbym wdzieczny :-)
Cytować
 
 
0 #17 Gość 2008-11-14 10:39
witam zewrówki:P:P podobno ludzi grupa krwi jest najmniej:P istna prawda co piszecie:P :D:D:-):-):-)
Cytować
 
 
0 #16 Tomasz Sroka z Warszawy 2008-11-13 08:37
My Polacy musimy mieć przecież dużą siłę, również fizyczną oraz kreację intelektualną równocześnie. Polecam zatem odkrycia polskich naukowców, stanowiące przekaz na stronie internetowej, adres:
www.magdalirl.com.pl
Niezwykle ważna jest też wiedza z książki pt.:
PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
Znajdują się w niej unikatowe tabele żywieniowe (tzw. Indeks Żywieniowy tj. IŻ produktu).
Chleb typu KR-IRL stanowi aktualnie wymóg zdrowia. Jest w nim ogromna energia i czystość biologiczna produktu zarazem.
Obecnie mało kto, o tym w Polsce wie. O swoje zdrowie musimy przecież zadbać sami. To wtedy je wygramy!
Pozdrawiam
T. S. W-wa
Cytować
 
 
+2 #15 Gość 2008-11-02 13:44
Naukowe odkrycie roku 2008 (medycyna, biologia).
Przepis WZORCOWY wypieku chleba typu KR-IRL (mini chlebki).
Kaszę jaglaną oraz ryż biały (lepiej się klei) gotujemy w jednym garnku ok. 20 minut. Po zakończeniu gotowania całość pozostawiamy pod przykryciem na ok. 15 minut. Przyprawy to: sól kamienna nie oczyszczona, również pieprz, kminek, ew. ziała wg uznania.
Ugotowane kasza i ryż wchłaniają wtedy całą użytą do gotowania resztę wody, co następnie ułatwia formowanie i lepsze klejenie się tzw. mini chlebków.
Dużą łyżką stołową nabieramy zmieszaną masę tj. kaszę z ryżem i z takiej objętości formujemy chleb tzw. cienkie mini chlebki (ugniatamy palcami).
Kładziemy na papierze do pieczenia, którym uprzednio pokryliśmy powierzchnię blachy.
Pieczemy w piekarniku (temp. 200oC przez ok. 30 minut) tj. do momentu uzyskania tzw. przyrumienienia.
Przepis ten jest zamieszczony na stronie internetowej http://www.magdalirl.com.pl
INSTYTUTU naukowo-badawcz ego im. Prof. Ryszarda Lorenca w Krakowie, autorów książki pt.:
PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku. Wyd. Naukowe PWN MAGDAL IRL KRAKÓW.
Szczegółowa identyfikacja chleba typu KR-IRL (mini chlebki):
1. białko roślinne 10,5%, 2. tłuszcz roślinny 2,9%, 3. węglowodany niskie 78,9%, 4. witaminy: z grupy B (B1, B2, B6, PP), E, 5. składniki mineralne: fosfor, wapń, magnez, cynk, żelazo i mangan, 6. błonnik 3,2%
7. woda ok. 5-7%
Poziom cukru po spożyciu takiego chleba przez ok. 4-5 godzin utrzymuje się we krwi w kategoriach zalecane
i dozwolone, powodując tym samym trwałe uczucie pełnej sytości (szczególnie ważne dla chorych na cukrzycę).
Człowiek odczuwa również ogromną energię, którą wnoszą węglowodany dostarczone w dużej przecież ilości.
Witaminy i składniki mineralne, podobnie jak i wszystkie pozostałe składniki są w tym chlebie bezsprzecznie w najlepszym gatunku.
Ryż obniża przecież poziom złego-LDL cholesterolu we krwi, o czym powszechnie wiadomo.
Chleb typu KR-IRL (tzn. mini chlebki) po upieczeniu smakuje jak luksusowy produkt zbożowy upieczony bez skórki w tosterze. Można go przechowywać w chłodziarce przez ponad 7 dni. Na śniadanie i kolację zaleca się spożywanie 2-3 (mini chlebków) tj. kromek średniej wielkości (150-200 g), jako wariant odżywienia minimum.
Spożycie chleba typu KR-IRL GWARANTUJE powrót do sylwetki bez nadwagi i otyłości w okresie 3-8 m-cy oraz wzorcowe odżywienie komórek nerwowych mózgu tj. polepszenie kreatywności myślenia, również dużą energię eliminującą zmęczenie.
P. S. Chleb typu KR-IRL pieczemy osobiście czyli toksyny = 0% (polepszacze, konserwanty, spulchniacze i inne trucizny, zwyczajnie co oczywiste, ich nie dodajemy).
Szczerze zachęcam do skorzystania z przepisu. To zdecydowanie jest przełom w żywieniu.
Cytować
 
 
0 #14 Gość 2008-09-24 02:14
jeżeli ja i mój mąż mamy grupe krwi 0 to nie bedzie to miec negatywnych skutków dla dziecka
Cytować
 
 
0 #13 Gość 2008-09-15 04:28
:DPOZDRAWIAM WSZYSKICH JA TEŻ MAM ZERÓWKE I ZGADZAM SIĘ W 100% Z TYM CO WYZEJ JEST NAPISANE
Cytować
 
 
0 #12 Gość 2008-07-25 13:09
;-).Dziecko odziedzicza zawsze po swoim biologicznym ojcu,inaczej nie może być.Dam wam przykład,Jeśli matka i ojciec Mają tą samą gr.Krwi,BRH+,to dzieci mają Gr.Krwi BRH+ i ORH+,inaczej nie może być.Na 10000000% prawda to jest....Powodze nia.....
Cytować
 
 
0 #11 Gość 2008-07-25 00:13
sie wie jak nie dostane w dupe od wysiłku to nie zasne i czepiam sie wszystkich naokoło:-):-)
Cytować
 
 
0 #10 polakus 2008-06-08 05:20
stres rozladowuje treningami, lubie sport i szybkie zycie. gwaltowne decyzje,gonitwa i pospiech to moj zywiol. niestety czesto stres jednak daje sie odczuc na ukl pokarmowym. w sumie caly artykul pasuje do mnie jak znalazl.
Cytować
 
 
+1 #9 tyś 2008-03-10 14:52
powiem wam, że nie uprawiam sportu od roku, mam 15kg nadwagi a serce mi zaraz się rozleci z bólu... do tego palę i piję alkohol... jestem wrakiem w wieku 26 lat... rzuciłem pracę i lenie się od 2 tygodni... ale koniec z tym wszystkim!!!
zaczynam biegać rzucam wszystkie te syfy i doprowadzę się do wagi 85kg przy wzroście 185cm do igiełki ;-)mam grupę krwi 0 rh+ i po roku lenistwa nie mogę znieść siebie. po prostu mam we krwi, że muszę walczyć o siebie!!!
Cytować
 
 
+1 #8 Sylwia 2008-02-29 03:15
zgadzam się z tym w zupełności. Przytyłam od chleba i nie służy mi pszenica ani kukurydza. Jestem zerówką i zawsze lubiłam sport jazdę na rowerze i pływanie. Przytyłam kiedy zmieniłam dietę. Mam problemy z nerkami i popadłam w deprechę. Póki co dzięki za ta stronkę bo te rady przypomniały mi jak było 5 lat temu. Mam do zrzucenia 15 kg myślę że się uda. Pozdro :-)
Cytować
 
 
+1 #7 Sylwia 2008-02-29 03:15
zgadzam się z tym w zupełności. Przytyłam od chleba i nie służy mi pszenica ani kukurydza. Jestem zerówką i zawsze lubiłam sport jazdę na rowerze i pływanie. Przytyłam kiedy zmieniłam dietę. Mam problemy z nerkami i popadłam w deprechę. Póki co dzięki za ta stronkę bo te rady przypomniały mi jak było 5 lat temu. Mam do zrzucenia 15 kg myślę że się uda. Pozdro :-)
Cytować
 
 
0 #6 Gość niedzielny 2008-02-19 11:42
cyt: " to znowu ja alina z Waucandy,pozdra wiam bardzo serdesznie. MAM PROSBE prosze mi podpowiedziec co mam jesc a co NIE. moja grupa krwi to , 0 RH - .BEDE BARDZO WDZIECZNA ALINA
Ps Tu sie trudno w tym rozczytac "

najlepiej nic nie jedz jak nie wiesz co masz jeśc a co nie... i polecam rozpędzenie sie i baranka o ściane na zatrybe :D
Cytować
 
 
+1 #5 Mitch 2007-12-14 14:37
Od reguły są wyjątki i czasami mięso nie służy pomimo tej grupy krwi .
Jeżeli trzustka wydziela za mało enzymów trawiennych a żołądek produkuje za mało kwasu solnego wtedy zalecana jaest djeta jak w grupie krwi A coprawda to się żadko zdaża ale w dzisiejszych czsach bardzo przetworzonej i podtrutej żywności i napojów to może być przyczyną zachwianie wydzielania enzymów i kwasów pozdrawiam Mitch
Cytować
 
 
0 #4 Alina 2007-12-08 11:08
to znowu ja alina z Waucandy,pozdra wiam bardzo serdesznie. MAM PROSBE prosze mi podpowiedziec co mam jesc a co NIE. moja grupa krwi to , 0 RH - .BEDE BARDZO WDZIECZNA ALINA
Ps Tu sie trudno w tym rozczytac :sad:
Cytować
 
 
+2 #3 yuliyah 2007-09-29 13:26
no w sumie wszystko by sie zgadzalo oprocz jednej rzeczy..mam zerowke ale jestem wegetarianka juz od ponad 7lat,nie podchodzi mi mieso WOGOLEodka pamietam zawsze sie culam po zjedzeniu miesa zle jeszcze jako dziecko..biegam 6 razy w tygodniu po 10km dziennie,czesto mnie ponosi i biegne wiecej,mam mase niespozytej energii,wrecz biegam jak nakrecona wszedzie..tak ze wszystko by sie zgadzaalo oprocz sprawy z mieisem..pozdra wiam :-)
Cytować
 
 
+3 #2 Gość 2007-09-29 01:57
ja rowniez mam grupe krwi zero i mieso ryby oraz krewetki sprawiaja ze dobrze sie czuje... co prawda za miesem nie przepadam, ale nie mam po nim problemow z żoładkiem.... zapalenie dwunastnicy juz mam .... mimo młodego wieku wiec powinnam uważać na to co jem....jesli chodzi o chleb to jadlabym go na potege i tak robilam ale sie zle po nim czulam no i przytylam...dla tego odstawilam go tydzien temu i wcale mi go nie brakuje... nabial tez jem od czsu do czasu, a brokuly wrecz ubostwiam... dlatego calkiem sie z tym wszystkim zgadzam i pasuje mi to. pozdrawiam....
Cytować
 
 
+3 #1 IwonaEwa 2007-09-05 13:45
Mam zerowke. Kilkanascie lat temu skonczylam z miesem. A bylo juz bardzo zle. Lekarze wrozyli mi poltora roku zycia. Zmagalam sie z bobami, po nocach plulam krwia. W domu wmowili mi koniecznosc jedzenia miesa. Nie smakowalo. Byly ryby. Gorzej szkodzily od wieprzowiny. Nie gra mi to
Cytować
 

Dodaj komentarz



Odśwież

Joomla templates by a4joomla